Het was voor de studenten van universiteiten en hogescholen in september een blij weerzien met hun proffen en medestudenten. Ook voor Otto-Jan Ham was dat het geval. Hij zoekt voor het vierde seizoen van 'De Campus Cup' op Eén nieuwe kandidaten. Welke studenten zullen dit seizoen onze VUB-kleuren verdedigen?

Vorig jaar succesvolle VUB-kandidaten

Het nieuwe seizoen van 'De Campus Cup' zoekt opnieuw gemengde VUB-teams: vier spelers, waarvan maximaal twee van hetzelfde geslacht (M/V/X). Elke deelnemer is niet ouder dan 26 jaar. Inschrijven kan tot 31 oktober. De VUB heeft alvast sterkte potentiële kandidaten. Zo schopten vorig academiejaar onze studenten uit de opleiding Fysica & Sterrenkunde het tot in de kwartfinales. Ook onze studenten uit de opleidingen Bio-ingenieurswetenschappen en Lichamelijke Opvoeding en Bewegingswetenschappen wisten de studioshows te halen. Zullen andere VUB-opleidingen dit seizoen ook hun debuut maken in de studioshows?

[Lees verder onder de foto]

Klaar voor een nieuw seizoen van de Campus Cup.jpg

Schrijf je in

Studenten voor de populaire studentenquiz van Eén kunnen zich t.e.m. 1 november 2021 inschrijven. Ken jij VUB-studenten die zich absoluut moeten inschrijven? Of ben je zelf student die met VUB-vrienden een kans wil wagen? Dat kan door door te surfen naar https://www.een.be/campus-cup/schrijf-je-in-voor-een-nieuw-seizoen-van-de-campus-cup. Succes en laat ons zeker weten wanneer je ingeschreven bent!